poniedziałek, 7 listopada 2016

Rae

Hej, dzisiaj wadera, której zdjęcia widziałam kilka razy, ale nie wiedziałam, że to postać. Uświadomiła mnie o tym użytkowniczka google wolfie za co bardzo dziękuję. Ostatnio w ogóle nie było komentarzy pod postami, więc myślałam, że nikt nie czyta.

Rae


Postać wspaniała. Chyba widywałam ją nie raz, na DA albo w google, ale się nią nie interesowałam. Chyba. Bo moja pamięć nie jest najlepsza. I wydaje mi się, że skądś znam tę autorkę. Podkreślam. CHYBA. Wszystko dzisiaj na chyba, taki wilk widmo, ale z mojej strony, nie wiem skąd znam, czy w ogóle znam. Masakra! Wymyśliła ją, jak już pisałam, znana mi rae-77.deviantart.com













MAM!!! Ja ją widziałam, w google, w DA i znałam autorkę. Ale nie zgłębiałam się w tego wilka. No.














































Uznałam, że jest o jeden z najładniejszych magicznych wilków jakie widziałam. Po prostu piękna. Na dzisiaj tyle. Pa!


6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że pomogłam. Mogę podesłać ci kilka wilków jeśli chcesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, im więcej magicznych wilków znam tym lepiej dla bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolisz bym ci wysłała na bloga czy na maila?? Jak na maila to mi go podaj.

      Usuń
  3. Na razie podsyłam jedną waderę, która nie wiem czy była na blogu czy nie, ale i tak wstawiam. ;)
    Lyka: http://pu.i.wp.pl/bloog/87752632/51326193/5_iV_big.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Lykę, jest to bardzo znana osoba, i nawet osoby, które uważają Valixy za wilka wiedzą o niej. Post o niej chyba był

      Usuń
    2. A jak mam ci podsyłać wilki?

      Usuń