piątek, 12 sierpnia 2016

Huncwoci

Hej, sorki, że nie było ostatnio postów ale byłam poza domem i nie miałam jak ich robić. Wpadłam na pomysł, aby nie robić dzisiaj postu o wilku tylko o...Huncwotach. Teraz będzie z tym dużo tłumaczenia,ale mam nadzieję, że ogarniecie. Czytam serię książek,które na pewno wszyscy znacie, a mianowicie, Harry Potter. W tej książce w trzeciej części, większość akcji kręci się właśnie wokół Huncwotów czyli Jamesa Pottera(Ojca Harry'ego) , Syriusza Blacka(Ojca chrzestnego Harry'ego), Petera Pettigrew i Remusa Lupina (Nauczyciela obrony przed czarną magią). Chodzili oni razem do Hogwartu i nosili takie przydomki jak: Lunatyk( Remus) , Glizdogon (Peter) , Łapa ( Syriusz) i Rogacz ( James). Wzięły się one od tego, że chyba trzech z nich było animagami (Czarodziejami mogącymi zmieniać się w jedno zwierzę) James mógł być jeleniem, dlatego był Rogaczem, Remus był wilkołakiem, dlatego Lunatyk, Peter to szczur z tego powodu Glizdogon(Ogon jak dżdżownica) i Syriusz to Łapa bo zmienia się w psa. Chyba nie muszę już więcej tłumaczyć bo i tak się rozpisałam, a jeśli chcecie wiedzieć coś więcej zajrzyjcie do skarbnicy wiedzy zwanej internetem, albo najlepiej, przeczytajcie serię Harry Potter. Oto zdjęcia!

Huncwoci:











Jako animagowie:






















I dalej jako ludzie:




























I tutaj mem z Huncwotami: Link  . Jeśli coś jeszcze będzie to wstawię, a jutro będzie o jakimś wilku. Pa!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz