wtorek, 30 sierpnia 2016

Kazuma i Cuttle. Jedno wyprowadzenie z błędu

Hej, znowu nie było postów, bo znowu nie chciało mi się ich robić. Dzisiaj już o wilkach. Jednej waderze i jednym basiorze uważanym za waderę. Kazuma i Cuttle.

Kazuma:






Kazuma. Powszechnie uważany nawet przeze mnie za waderę, dzisiaj okazuje się być basiorem. Dowody:





Na referencjach widać niewyraźny napis ,,Gender: Male" . Jestem w szoku, bo przypomina on waderę. Narysowała go chyba 780n-xintetsu.deviantart.com













Na obrazku powyżej postać stojąca nad Kazu jest postacią i nazywa się Mizuki. Nie wiem czy to wadera czy basior, ale chyba narysowała tego wilka ta sama osoba co Kazumę, nie mam ochoty w tym grzebać dzisiaj.






To tyle jeśli chodzi o Kazumę, czas na Cuttle.

Cuttle:






Autorem/Autorką był chyba  hellodingo.deviantart.com ale konto chyba jest skasowane.
















Na dzisiaj to chyba tyle. Przypominam wam, że już po jutrze będzie szkoła i posty również będą nieregularne, ale postaram się pisać w miarę regularnie. Jutro najpewniej kolejne wyprowadzenie z błędu. O postaci, którą odkryłam dzisiaj, a na innym blogu uznano ją za wilka. Cześć!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz