niedziela, 2 października 2016

X

Hej, dzisiaj postać, o której post chciałam zrobić już wcześniej, ale nie pamiętałam autora. Wilk dość ciekawy, bo narysowała go polska artystka i jest...dwupłciowy. Może to dziwnie brzmi, ale naprawdę tak jest. Przedstawiam wam X!

X:



Wilk, bardzo ładny, oryginalny i ciekawy. Nie spotkałam się jeszcze z postacią, która byłaby i waderą, i basiorem. Szczerze, nie wiem, dlaczego tak jest i jaki jest tego cel, ale wydaje mi się, że to się wiąże z historią wilka. Taką, no wiecie...Wymyśloną. Jednego jestem pewna, narysowała go tekoti.deviantart.com




Tutaj z Zero Black Fire, o którym będzie post.



Z Insanis:


Dowody na to, że jest dwupłciowa:




Fajnie, że autorka jest polska, bo wszystko rozumiem, pod powyższymi referencjami, napisano, jak nazywa się naprawdę, jej imię to Katja Cakre, dowiedziałam się też, że jest bardzo wysoka: W postaci damskiej 190cm, a w męskiej 2 metry.














































3 komentarze:

  1. Hej, co powiesz na wzajemne polecanie? ^^ Mam bloga o podobnej tematyce, tyle że ja idę bardziej w tłumaczenie oryginalnych danych "magicznych wilków".
    http://wielka-wilcza-wataha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. witam bardzo miło mi że ktoś docenił moją prace , byłam w szoku jak znalazłam tutaj moją postać . niestety moja historia z rysowaniem póki co jest przerwana ale myśle że może wróce do tego gdyż no mój poziom rysowania jest na owiele wyższym poziomie . Mój nowy dewianta art to blackvolfy :) Póki co mam nowe inne postacie ale myślę , że też mogą być ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej fajnie ze udostępniasz moje prace autorka jestem ja i przyznam nie spodziewałam się tego że ktoś wspomni o moich pracach 😊przyznam nie korzystam z deviantarta i nie tworzę już zaraz 7 lat. Ale milo, pozdrawiam 😚❤

    OdpowiedzUsuń