czwartek, 29 grudnia 2016

Askha

Hej, ostatnio zrobiłam sobie przerwę, więc dziś jak mówione było, o wilku, którego zdjęcie nie raz widziałam w necie, ale nie znałam jego imienia. Askha!

Askha



Ładna,, na referencjach można wyczytć, że włada żywiołem wody. Stworzyła ją light-askha.deviantart.com


























































Askha jako kucyk My Little Pony:






Coś, co nazywa się Light Askha:





















Ostatnio znajduję tyle pięknych obrazków i po prostu nie mogę się oprzeć żeby ich nie wstawić!






3 komentarze:

  1. Brawo, brawo, genialny post, trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool! A może zrobisz posta o mojej ulubionej postaci, Klaudii?
    http://orig10.deviantart.net/7af9/f/2011/077/d/4/heppy_birthday_klaudia_by_torahamu-d3bws6o.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej postaci, a gdy chciałam znaleźć autora wyskoczyło, że usunął konto. Ogólnie nie mogę jej znaleźć, daj link do innych obrazków to może coś skombinuję :)

      Usuń