poniedziałek, 26 grudnia 2016

Juliette i Myoo

Hej....Skoro ostatnio była Dolphy, to dziś jest wilk mało znany, a razem z nim lis marmurkowy. Juliette i Myoo!

Juliette




Juliette jest bardzo często podpisywana Jewel, jest lisem marmurkowym, bardzo mi się podoba, narysowała ją znana nam już sinasni.deviantart.com









Chyba przez to, że czytam teraz siódmą część Harry Pottera, wydaje mi się, że ona nosi na szyi symbol Insygni Śmierci






W wersji Anthro:








Jewel razem z Ohą, o której już chyba będę musiała napisać post, tylko nie wiem kiedy:


Myoo


Mało znana, za bardzo nie podobająca mi się wadera, narysowana przez greysee.deviantart.com






Ripple autorstwa greysee, jest tutaj bonie chciałam teraz szukać tamtego postu i tam wstawiać:


Dzisiaj właściwie całość tego postu zajął tekst. Tu jeszcze takie trochę wyzywająco ubrane wadery w wersji Anthro, bardzo podoba mi się ta środkowa, ładna kolorystyka, a w większości moją uwagę przyciągają włosy...Bardzo lubię ładne fryzury, warkocze i w ogóle, ale ja sama mam bardzo chude włosy i gdy robię sobie podobnego, to moja siostra i koleżanka mówią, że mi brzydko. Boże...CZEMU JA TO PISZĘ?! WTF?!. OK...:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz