czwartek, 8 grudnia 2016

Routatassu, Viron, Tancred Erasing Clausizan i Dixon

Przepraszam za słowo, ale...KU*WA! Zapomniałam na śmierć o 100 poście! Jestem najgorszą adminką na świecie... Ok...Ok...Dziś wypada nam jubileuszowy post, i jak pisałam, są cztery postacie, mało znane. Same basiory bo nie znalazłam fajnych wader.

Routatassu


Bardzo ładny wilk lodu, mój ulubiony żywioł. Autorką jest kuuranhukka.deviantart.com




Viron

Pod postacią wilka:


Pod postacią jelenia:


Tak właściwie Viron jest leśnym duchem, ale ma postać wilka. Stworzyła go dość znana aviaku.deviantart.com






Jako człowiek:

Tancred Erasing Clausizan


Tego stworzyła tanchie97.deviantart.com




Dixon



Dixon to OC znanej nam już autorki silintwolf.deviantart.com która stworzyła Amaris, siostrę jednej z moich ulubionych postaci, Blue Dusk








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz