piątek, 6 maja 2016

Amber, Sasha, Valixy, wyprowadzenie z błędu


Hej jest to nowo otwarty blog o magicznych wilkach. Będę je tu opisywać, dawać swoje opinie  i w ogóle...Znam mało autorów, więc tylko czasami będę podawać, jeśli będziecie wiedzieć kto narysował danego wilczka podajcie w komentarzach. A na pierwszy ogień chcę wyprowadzić was z błędu jakim jest uważanie iż, Amber, Sasha i Valixy są wilkami. To nieprawda, ja też przez dłuuuugi czas tak myślałam, potem odkryłam, iż są to dwa psy i Fenek. Valixy posiada dwie wersje, zatem podam jedną i drugą:


Amber:






\


Sasha










Jak sami widzicie, na jednym ze zdjęć pisze: ,,Species-Fennec Fox" Co mówi samo za siebie. Sasha jest Fenkiem. Ja zauważyłam ten napis dopiero dzisiaj, chociaż Sashę znam od dawna. Brawo ja i moja spostrzegawczość. 


Valixy:


Na początek bardziej znana wersja tego Border Collie:










Tutaj dowód, iż jest to pies. Na mniej znanej wersji, bo nie znalazłam na tamtej:




Reszta mniej znanej wersji:























1 komentarz: