wtorek, 31 maja 2016

D.- również jest psem....

Cześć! Ostatnio nie było postów bo nie miałam czasu i nie będzie ich przez trzy dni z pewnego powodu. Dziś chcę wam przestawić nie wiem czy znaną czy nie, postać o imieniu D., która okazała się psem, sory, że dzisiaj znów walę wam wasz świat magicznych wilków.Jeszcze przed chwilą uważałam ją za wilka, ale znalazłam referencje gdzie pisze, że jest psem Dowody:





Znów widać dość wyraźny napis ,,Breed: Doberman Pinscher" Masakra...


Jest to OC flosh.deviantart.com . Postać, tak jak Sakura przechodziła zmiany. Wygląd stary:








Kolejna zmiana:








Z tego, co mi wiadomo, wadera obok nie jest postacią.




I tutaj kolejny nowy wygląd:






Postać zmieniła się nie do poznania i dopiero niedawno dowiedziałam się, że się zmieniła


















To na tyle













1 komentarz: