niedziela, 22 maja 2016

Sakura i Arukaz....są psami

A dziś przyszedł czas na bardzo znaną postać. Sakurę!





W trakcie poszukiwań  zdjęć do tego postu, dowiedziałam się, że autorem jej i Arukaza jest sodabuttles.deviantart.com, i że Sakura to również pies,jak Valixy i Amber. Tak, chart rasy Saluki,jak szukałam jej zdjęć i zaczęłam się im przyglądać, zauważyłam zdjęcie, gdzie pisze, że to właśnie Saluki, a gdy tak długo obserwowałam tę postać gdy szukałam obrazków, sama zaczęłam się zastanawiać,czy to  nie jakiś chart.Ale co mi tam, zrobię tego posta,Sakura posiada drugie oblicze zwane Arukazem. Jest to po prostu taka jej zła strona. Tutaj porównanie Arukaza i Sakury, czyli zwykłe referencje:





Reszta zdjęć Sakury:


































Dowód, że to pies:



Na zdjęci można zauważyć napis: ,,Breed: Saluki" Co znów mówi jasno jak przy pierwszym poście gdzie była Sasha. Sakura do chart.Jak ja nie lubię takich chwil, gdy mój świat magicznych wilków wali się przez jedno zdjęcie...






Jak widzimy na obrazku powyżej, Sakura przechodziła zmiany. To zdjęcia zmienionej Sakury:

















A teraz Arukaz:







Tutaj Sakura i Arukaz razem:





I reszta Arukaza:
                       





Na dzisiaj to koniec zawalania naszego świata magicznych wilków. Obiecuję, że jutro go nie zniszczę. Cześć!





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz