poniedziałek, 23 maja 2016

Mell

Hej, tak jak wczoraj wam pisałam, dzisiaj nie mam w planach zawalać wam świata magicznych wilków, ponieważ ja sama też tego nie lubię. Chciałam wam za to przedstawić, chyba znaną postać o imieniu Mell:





Autorką postaci jest theshadowedgrim.deviantart.com ,która rysuje bardzo ładnie i narysowała z tych postaci które znam, jeszcze jednego basiora o imieniu Cobalt. Będzie o nim post, ale nie wiem kiedy.








Na referencjach powyżej można zobaczyć, że istnieje też coś takiego jak Anty Mell , dokładnie nie wiem co to znaczy.







Jak dla mnie, Mell jest bardzo ładną i oryginalną postacią, widziałam sporo watah gdzie były wykorzystywane jej zdjęcia.

















Mell z Anty Mell 
















I jak wam się podoba Mell?















3 komentarze: