czwartek, 28 lipca 2016

Edon

Hejka, tak jak pisałam wczoraj, dzisiaj o postaci imieniem Edon:


Edon:




Znowu nie znam autora tej postaci, jest to pół wilk,pół border collie, ale skoro ma w sobie coś z wilka,to chyba mogę ją do nich zaliczać,dowody:


I znowu pomyliłam płeć, pisze : ,,She" , a ja myślałam, że to pies/basior...Brawo ja...
































I teraz wilk,którego dwa zagadkowe zdjęcia korcą mnie od dawna:





Znalazłam pierwsze zdjęcie na jakimś blogu już bardzo dawno, a potem, znalazłam jeszcze jedno i zauważyłam, że to ten sam wilk, dzisiaj drugie zdjęcie znalazłam w DA, i ja już od kilku miesięcy trudzę się, czy to postać i jeśli tak to jaka, bo to jeden z piękniejszych magicznych wilków jakie widziałam. Bardzo proszę, jeżeli wiecie co to za wilk.Napiszcie. 

Na dzisiaj tyle, cześć!





















1 komentarz:

  1. Z tym wilkiem to skomplikowana sprawa. Nazywa się on na pewno Aero i jest basiorem.
    Pod tym obrazkiem: http://chibifroggy.deviantart.com/art/Aero-282178006 można się dowiedzieć, że postać należy do http://mlle-shadows.deviantart.com/ Niestety, autorka usunęła wszystkie wilcze prace, teraz znajdziesz tam tylko zdjęcia kota... Musisz szukać więc fanart'ów, giftów i trade. Jeśli ci się podoba, mogę ci podrzucić kilka prac z tą postacią ^^

    OdpowiedzUsuń