piątek, 1 lipca 2016

Wood Splitter Lee- Lee Cross

Hejka, ten post miał być wczoraj, ale gdy go pisałam, komputer mi się zaciął, i chcąc wyłączyć niepotrzebne strony włączyłam blogger i nie zapisałam nieskończonego posta. Tak więc, pierwszy post lipcowy będzie nie o wilku, a o kobiecie, która robi coś w stylu ,,zabawek". Dokładnie nie wiem jak to nazwać. Nazywa się ona Lee Cross i posiada Deviantart. Tutaj link: wood-splitter-lee.deviantart.com  .Znajdowałam czasami jej prace gdy szukałam zdjęć magicznych wilków, myślałam, że to zdjęcia z jakiejś gry,no ale w tle była trawa, normalna trawa. Nie zagłębiałam się w to, zrobiłam to ostatnio przez przypadek, i dowiedziałam się o wszystkim.A tutaj zdjęcia:






Jak można zauważyć,prace Lee Cross przypominają żywe zwierzęta. Np. Ten u góry przypomina jelenia.
































































Chciałabym mieć jedno z tych ,,zwierzątek" w domu, a wy?

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz