sobota, 2 lipca 2016

Every time is Toko time!-Tokoty

Hej, jak widać, posty robią się regularne, ale dzisiaj znów nie o wilku. Planowałam wam zrobić tego posta kiedyś, i pomyślałam, że zrobię go dzisiaj. Jest on o zwierzętach z Deviantart, zwanych Tokotami. Bardzo je polubiłam. Wyglądają trochę jak niedźwiedzie, chyba wymyśliła je grupa tokotas.deviantart.com , osobiście, mam ulubionego rysownika Tokot, jest to cougar28.deviantart.com , rysuje ona różne rzeczy, ale chyba w większości Tokoty. Zwierzęta te mają różne ubarwienia sierści,wyróżnia się kilka odmian pod względem długości sierści i rozmiaru. Rozróżnicie je sami:









Znam tylko jedną nazwę typu Tokoty, i jest to Sphinx:





Oraz taka mniejsza odmiana:




Mniejsza odmiana w wersji Sphinx:




I jeszcze coś takiego:




No ale dość tych referencji. Tutaj obrazki:








Chyba zapomniałam wspomnieć, że Tokoty, to w świecie fantastycznym zwierzęta udomowione. Ludzie na nich jeżdżą.







Osprzęt Tokot:










Porównanie wielkości:



I dalej obrazki:


































































Tokoty by Cougar28:
































I jak wam się podobają? Jak będą jeszcze jakieś zdjęcia to dodam.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz