poniedziałek, 4 lipca 2016

Ivyllinn i Valahrien

Hejka, dwa dni był post o Tokotach, więc dzisiaj o wilkach.Dwóch waderach, które mają ten post razem, gdyż narysowała je ta sama osoba, i jedna ma chyba za mało zdjęć aby była omawiana sama. Obie narysowane przez silvermoonfox.deviantart.com i chyba obie są jej Official Charakter. Są to Ivyllinn i Valahrien!


Ivyllinn:





Kolejny bardzo oryginalny wilk i jeden z moich ulubionych.







Wersja Anthro:









Valahrien:




Wygląda jak egipska królowa. Myliłam ją kiedyś z Auracle, co znaczy, że Auracle nazywałam Valahrien. A Valahrien nazywałam...Desert Princess. Czemu? Przez to zdjęcie:



Które na Deviantart jest podpisane ,,Desert Princess". Rzadko czytam opis obrazku z DA, przez co myślałam, że to jej imię.









Jak widać. Dzisiaj mało zdjęć, za to zostaje dzisiaj uzupełniony post o koniach Tutaj  . Gdyż jak szukałam zdjęć na Deviantart, znów znalazłam kilka ładnych koni. No to w tym poście koniec, Cześć!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz