niedziela, 17 lipca 2016

Rita i Faeora

Hej,tak jak w poprzednim poście pisałam, dzisiaj pokażę wam kolejnego wilka nazywanego Luną, a jak już pisałam wczoraj,nie istnieje magiczny wilk o imieniu Luna. Za tego właśnie wilka niektórzy biorą Ritę, która kiedyś nazywała się Parade,pokażę wam też Faeorę, oczywiście oba wilki znowu mega znane.


Rita:




Co dziwne, te referencje są po polsku, jedyne jakie widziałam.  Autorką jest 
















Faeora:




Tą waderę wymyśliła faeora.deviantart.com






W wersji Anthro:




I znowu jako wilk:















Chciałabym też bardzo podziękować użytkowniczkom google Martynie R i chyba też Wilczycy, za to, że czytają tego bloga. Szczerze,nie sądziłam że ktoś to robi...No to na dzisiaj tyle.Pa!


















1 komentarz:

  1. Dziękuję za wspomnienie o mnie (:
    Twórczynią Parade jest jednak dark-rubine.deviantart.com, ale teraz przeniosła się ona na konto http://ritawhitewolf.deviantart.com
    Rzeczywiście jest to polka, a ja proponuję zrobić post o innej polskiej artystce http://ariadog.deviantart.com/ i jej popularnej postaci, Arii.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń